074-769-15-83

חפש


שירותי החברה


שקי יוטא לבניין

לכל שטח בניין או מפעל יש העברת חומרים, ציוד או כל דבר באופן קבוע ממקום למקום, הדרך הכי טובה לעשות את זה היא באמצעות שקי יוטה, הם גם עמידות ואפשר להרים אותם במנוף שקי יוטה הכי מתאימות לכל העברת ציוד או נקיון או כל צורך אחר. מ.ש.ק אלמור היא חברה המתמחה ביבוא וייצור כל המוצרי אריזה בכל התחומים עם בלעדיות עם החברות הכי מובילות בשוק ושיטות ייצור הכי טובה עם מוצרים שמחזיקה מעמד לכל הפעולות שלה, ושעוברות מבחנים בזמן היצור לוודאת שהם תקינות ועובדות בתנאים שלהם. וכך תקבל שקי יוטא לבניין הכי עמידות עם מבחר גדול לתת לך של מוצרים ושירותים.

שקי יוטא לבניין זאת השיטה הכי טובה בשביל העברת חומרים עם מנוף או בשביל נקיון או כל דבר אחר, גם אפשר להרים אותם עם מנוף מגובהים גם, וגם מחזיקות מעמד למשקלים רבים. המוצרים שאתה מקבל אצל מ.ש.ק אלמור לכל דבר בתחום האריזות והשקיות אתה תקבל כל המוצרים לכל הצרכים, עם צוות שתייעץ לך לקבל המוצר שאתה צריך אותו לשימוש ספציפי.

 
וגם אתה יכול לקבל שקי Big Bag בעיצוב עם התאמה אישית וגם ייצור עם התאמה אישית לכל צורך שיש לך, וכך אתה גם יכול לקדם השיווק שלך עם שקי יוטא לבניין וגם תוכל לעצב או לייצר כל שקית בשביל כל שימוש שאתה צריך. וכך תקבל שקי יוטא לבניין עם ניצול אותם בהרבה שימושים. 

אתה תקבל חבילה שלמה וגם תקבל בשביל כל שימוש שיש לך עם קבלת מוצרים שמיוצרים בהתאמה אישית, וכך אתה יכול למצוא כל מוצר בשביל כל צורך שיש לך, עם החברה הכי מובילה וגדולה בארץ ועם משלוחים לכל מקום בארץ שאתה צריך. אתה יכול לקבל שקי Big Bag עם התאמה אישית מכל הבחינות, וגם כך אתה מקבל השקית הכי טובה והכי עמידה שאתה יודע בוודואת שהיא מחזיקה המשקל שלה, וכך אתה מונע כל תאונות וכל עבודות כפולות. ועם ניצול שקי יוטא Big Bag גם מבחינה שיווקית וגם לקבל שקי יוטא Big Bag  מיוחדים ועמידים יותר או גודל מיוחד או כל שימוש שאתה צריך, אתה תקבל חבילה שלמה מאותו מקום עם שירות מקצועי בכל התחום. 

 
 

משווק בלעדי - טריופלסט שוודיה

צור קשר

מ.ש.ק אלמור בע"מ

המדע 60 א.ת. אשדוד 77107


לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

מידע שימושי
צור קשר
מ.ש.ק אלמור בע"מ
המדע 60 א.ת. אשדוד 77107
לקבלת הצעת מחיר
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם
משווק בלעדי - טריופלסט שוודיה