074-769-15-83

חפש


שירותי החברה


מסקינגטייפ נייר דבק

מנהלים בתחום תעשיית הרכב? כדאי שתכירו את מוצרי האריזה לחלקי חילוף לרכב! מוצרי אריזה רבים משמשים את תעשיית הרכב בארץ בעיקר לאריזה של חלקי חילוף וחלקים שונים של מכונות הדרושות לשימוש בעת תיקון רכבים. לאריזה של חלקי חילוף משתמשים בדרך כלל במסקינגטייפ נייר דבק ובשקיות ניילון ייעודיות. המסקינטייפ נחשב לנייר דבק איכותי ביותר השומר על צורתו ואיכות הדבק גם לאחר שנים רבות. בעת אריזה של חלקי חילוף, ישנה חשיבות רבה של שמירה על החלקים לרכב מפני שריטות ורטיבות. באמצעות שימוש בנייר דבק איכותי, ניתן לשמר את חלקי החילוף לרכב בצורה מושלמת ולאפשר שימוש שלהם לשנים הבאות.
 
במוסכים רבים ברחבי הארץ מבצעים שיפוץ של חלקים שונים ברכב כגון רכיב האלטרנטור במוסכים של חשמלאי רכב. את האלטרנטורים המשופצים או חלקים אחרים אשר עוברים שיפוץ במוסך, ניתן להתקין ברכבים אחרים ולהציע את החלקים במחיר נמוך מחלקים חדשים. כל חידוש של חלקי חילוף דורש שמירה על חלקי החילוף בצורה הרמטית ונקייה על מנת שישמשו לתיקון הרכבים הבאים המגיעים למוסך. אריזה עם נייר דבק כמו המסקינטייפ הוא הכרחי לכל מוסך המחזיק חלקי חילוף. 
 
הזמנה של מסקינג טייפ דבק נייר בכמות גדולה
 
הדרך הטובה ביותר לחסוך ברכישה של מסקינג טייפ דבק נייר היא באמצעות הזמנה של כמות גדולה מנייר הדבק. הזמנה בכמות גדולה ניתן לעשות דרך חברה פרטית לייבוא ושיווק מוצרי אריזה לתעשיית הרכב. היום כבר אין צורך להגיע לחברה על מנת לרכוש את מוצרי האריזה ואפשר לבצע הזמנת כמות של ניירות הדבק ולקבלם עד המוסך שלכם.

 
מסקינגטייפ סרט הדבקה לשימור חלקי חילוף
 
בכדי שתוכלו לשמור את חלקי החילוף במוסך שלכם, אתם יכולים לבצע הזמנה של מסקינגטייפ סרט הדבקה בכמות גדולה אשר תספיק לכם לתקופה ארוכה של שנה ויותר. כאמור, נייר הדבק נשמר בצורה מעולה לאורך שנים ואפשר לרכוש כמות גדולה של נייר הדבק במחיר משתלם ולאחסן את נייר הדבק לתקופות ממושכות. 
 
הזמנת מסקינגטייפ דרך הטלפון
 
מעוניינים להזמין מסקינגטייפ לתעשיית הרכב? חברת מ.ש.ק אלמו בע"מ מציעה לכם לבצע הזמנה טלפונית מהירה ונוחה של מסקינגטייפ נייר דבק, אשר ישמש לאריזה של חלקי חילוף במוסך שלכם. 
 
חברת מ.ש.ק אלמו בע"מ מציעה - מסקינגטייפ נייר דבק
 
לקבלת הצעת מחיר משתלמת לנייר דבק לאריזה, התקשרו למספר הטלפון באתר האינטרנט של חברת מ.ש.ק אלמו בע"מ, ונציג החברה יתן לכם הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה! 
 
 

משווק בלעדי - טריופלסט שוודיה

צור קשר

מ.ש.ק אלמור בע"מ

המדע 60 א.ת. אשדוד 77107


לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

מידע שימושי
צור קשר
מ.ש.ק אלמור בע"מ
המדע 60 א.ת. אשדוד 77107
לקבלת הצעת מחיר
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם
משווק בלעדי - טריופלסט שוודיה