074-769-15-83

חפש


שירותי החברה


סרט הדבקה polypropylene

כמעט בכל תעשייה בארץ ניתן לראות שימוש בסרטי הדבקה מסוגים שונים לאריזה של מוצרים ולשמירה עליהם מפני קורוזיה, רטיבות ועובש. אחד הדבקים הנפוצים ביותר הוא סרט הדבקה polypropylene. ה- polypropylene הינו חומר גמיש במיוחד המגיע בעוביים שונים ומשמש לאיטום אריזות וארגזים. אחד השימושים הרבים שלו הוא בסגירת ארגזי קרטון. למעשה, כל ארגז קרטון הנשלח ממקום מסויים למקום אחר, נדרש לעבור הדבקה עם חומר ה- polypropylene.

סרט אזהרה אדום לבן
 
מלבד סרטי הדבקה, גם סרטי סימון משמשים לתעשיות שונות בכדי לסמן איזורים מסויימים. סרט אזהרה אדום לבן משמש בדרך כלל לסימון דרכים שאסור להיכנס אליהם ללא אישור. בתעשיית הבנייה יש שימוש רב בסרט האזהרה בצבעים אדום ולבן בכדי לשמור על בטיחות עוברי אורח ובטיחות הפועלים בעת העבודה באתר הבנייה. משטרת ישראל גם כן משתמשת בסרטים מסוג זה לסימון מקומות אשר אסור להיכנס אליהם. 

סרט אריזה P.V.C
 
סרטים נוספים המשמשים להדבקה הם סרטי האריזה העשויים P.V.C. חומר ה-P.V.C נחשב לחזק ואמין וניתן להשתמש בו לאריזה של מוצרים שונים וארגזים על מנת לאטום אותם. סרט אריזה P.V.C הפופולרי ביותר הוא הסלוטייפ המשמש את אנשי המקצוע בתחום השיפוצים והבנייה.

 
סרט דבק נייר מסקינטייפ
 
אם אתם צריכים מוצרי הדבקה איכותיים כגון סרט הדבקה polypropylene או סרט דבק נייר מסקינטייפ, כדאי לכם לפנות לחברת מ.ש.ק אלמור בע"מ המספקת מוצרי הדבקה ואריזה לחברות ותעשיות שונות בכל רחבי הארץ. את מוצרי החברה תוכלו למצוא באתר האינטרנט של החברה ולקבל הצעת מחיר משתלמת מנציגי החברה. 
 
מחירים משתלמים לתעשייה
 
חברת מ.ש.ק אלמור בע"מ מציעה לכם את המחירים המשתלמים ביותר לתעשייה שלכם לכל מוצרי האריזה השונים. בהזמנה של כמות גדולה של מוצרי אריזה, תוכלו לקבל מחירים אטרקטיביים במיוחד ולקבל את כל המוצרים עד המשרד שלכם.  
חברת מ.ש.ק אלמור בע"מ מציעה - סרט הדבקה polypropylene
 
לרכישה של מוצרי חברת מ.ש.ק אלמור בע"מ, השאירו את הפרטים שלכם באתר האינטרנט של החברה, או התקשרו ישירות למשרדי החברה באשדוד דרך מספר הטלפון המופיע באתר. חברת מ.ש.ק אלמור בע"מ מספקת לכם את סרטי ההדבקה והסימון הטובים ביותר לכל התעשיות בארץ, מחומרי הגלם איכותיים ובטוחים לשימוש לאריזה ולאיטום מוצרים וארגזים בכל הגדלים והסוגים. 

 
 

משווק בלעדי - טריופלסט שוודיה

צור קשר

מ.ש.ק אלמור בע"מ

המדע 60 א.ת. אשדוד 77107


לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

מידע שימושי
צור קשר
מ.ש.ק אלמור בע"מ
המדע 60 א.ת. אשדוד 77107
לקבלת הצעת מחיר
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם
משווק בלעדי - טריופלסט שוודיה