074-769-15-83

חפש


שירותי החברה


סטרץ פוליאתילן


זקוקים לסטרץ פוליאתילן לאריזה? כמעט כל מחסן בישראל משתמש בחומר הפוליאתילן לאריזה של ארגזים ומוצרים. אם אתם מעוניינים להזמין פוליאתילן איכותי, תוכלו לבצע הזמנה מאחת החברות הותיקות בישראל בתחום האריזה לתעשייה. תעשיות בארץ נדרשות להשתמש במוצרי אריזה על בסיס יום יומי בכדי לשנע את המוצרים שלהן לנמל התעופה ולנמלים הימיים לצורך ייצוא. תעשיות המייצרות מוצרים ללקוחות בארץ, גם כן נדרשות לארוז אותם בצורה הרמטית על מנת שיגיעו ללקוחות במצב חדש ותקין. 
 
אחת הבעיות בשינוע מוצרים וארגזים הוא הסיכון ברטיבות ולחות של המוצרים גם כשהם סגורים בתוך ארגז. רטיבות ולחות יכולים להופיע בכל עונות השנה ולפגוע במוצרים חדשים שזה עתה יצאו מהמפעל. איך למעשה ניתן למנוע זאת? מלבד שמירת הארגזים במקומות יבשים וסגורים, ניתן לשמור על הארגזים והמוצרים על-ידי אריזתם בחומרי פוליאתילן לאריזה.
 
סטרץ' לעטיפת משטחים
 
אחת הדרכים להשתמש בחומרי הפוליאתילן לאריזה היא באמצעות סטרץ' לעטיפת משטחים. הסטרץ' ניתן לשימוש באופן ידני או על-ידי מכונה לעטיפה מקצועית המאפשרת אריזה של פוליאתילן למוצרים גדולים וגם לאריזה של מספר ארגזים הצמודים יחד. 

 
סטרץ' פוליאתילן ידני
 
אם יצא לכם לעבור דירה בזמן האחרון, וודאי ראיתם את המובילים שלכם משתמשים בסטרץ' פוליאתילן ידני. זהו גליל גדול המגיע בצבעים שונים או בצבע שקוף ומשמש לאריזה של הרהיטים בעת ההובלה של הבית. הסטרץ' הידני משמש גם במחסנים ברחבי הארץ לאריזה ואיטום של מוצרים וארגזים לפני השילוח שלהם ללקוחות של המחסן. 
 
סטרץ' פוליאתילן ידני לעטיפת משטחים
 
מעוניינים להזמין סטרץ' פוליאתילן ידני לעטיפת משטחים? הגעתם למקום הנכון! חברת מ.ש.ק אלמור בע"מ מציעה לכם את חומרי הסטרץ' לאריזה הטובים ביותר לתעשייה שלכם. 

הסטרץ' עשוי מפוליאתילן באיכות גבוהה ביותר ומאפשר לכם לשמור על המוצרים שלכם בעת השינוע ללקוחות. סטרץ פוליאתילן מומלץ להזמין מאיכות גבוהה על מנת שהמוצרים שלכם ישמרו בצורה מושלמת עד הגעתם ללקוחות שלכם בארץ או בחו"ל. חברת מ.ש.ק אלמור בע"מ תדאג לספק לכם את חומרי האריזה הטובים ביותר למוצרים שלכם. 
 
סטרץ פוליאתילן איכותי של חברת מ.ש.ק אלמור בע"מ
 
צוות חברת מ.ש.ק אלמור בע"מ ישמח לסייע לכם בבחירת מוצרי הפוליאתילן המתאימים ביותר לתעשייה שלכם. לקבלת ייעוץ מקצועי מצוות חברת מ.ש.ק אלמור בע"מ, התקשרו כבר עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר החברה. 

 
 

משווק בלעדי - טריופלסט שוודיה

צור קשר

מ.ש.ק אלמור בע"מ

המדע 60 א.ת. אשדוד 77107


לקבלת הצעת מחיר

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

מידע שימושי
צור קשר
מ.ש.ק אלמור בע"מ
המדע 60 א.ת. אשדוד 77107
לקבלת הצעת מחיר
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם
משווק בלעדי - טריופלסט שוודיה